Оплата та доставка
Ми приймаємо замовлення на сайті 7 днів на тиждень / 24 години на добу. Тобто, ви можете оформити ваше замовлення на нашому сайті в будь-який час!
Однак менеджер обробляє ваше замовлення у робочий час:
- Понеділок - п’ятниця: 10:00 - 17:00
- Субота - неділя: 10:00 - 15:00
Це означає, що у випадку, якщо ви зробили своє замовлення у суботу або неділю, відправлення буде не раніше понеділка, оскільки потрібно враховувати вихідні дні компанії-перевізника.
Приблизний час обробки одного замовлення: 15-60 хв.
Замовлення формується менеджером протягом 1-3 робочих днів (залежно від наявності на складі).
Також, будь ласка, прийміть до уваги святкові дні.
Дякуємо за розуміння!
ОПЛАТА
Оплата ваших замовлень здійснюється наступними способами (виберіть максимально зручний для вас)
Оплата при отриманні замовлення в магазині Dance.Me (Самовивіз):
- Вартість вашого замовлення не включає в себе доставку.
- При передачі товару продавець зобов'язується надати вам всі необхідні документи і товар.
- Оплата приймається тільки в гривнях.
Передоплата на карту ПриватБанк
- При обробці замовлення наш менеджер надсилає вам номер карти, на яку ви оплачуєте повну вартість замовлення.
- Оплачуючи замовлення таким способом, ви економите 2% від вартості замовлення, які в якості комісії знімаються з клієнта при оплаті післяплатою (при отриманні) на складі перевізника.
В онлайн-режимі
- За допомогою систем Приват24 (якщо ви маєте карту ПриватБанк) або Wayforpay.com (якщо ви маєте карту Visa / MasterCard будь-якого іншого банку). Здійснити оплату в онлайн режимі ви зможете у своєму особистому кабінеті після оформлення замовлення.
- Будь ласка, не оплачуйте замовлення до того моменту, поки наш менеджер не підтвердить вам наявність товару на складі!
- При оформленні платежу за пластиковою карткою ви будете перенаправлені на безпечну сторінку електронної платіжної системи Wayforpay.com, де до оплати приймаються пластикові карти міжнародних платіжних систем: VISA і MasterCard за умови, що банк-емітент, який випустив картку, дозволяє здійснювати інтернет-покупки.
- Увага! Дочекайтеся підтвердження про оплату замовлення! В деяких випадках інформація про успішну транзакцію надходить протягом тривалого терміну (як правило, від 1 до 30 хвилин).
- При здійсненні платежу Wayforpay.com в безпечному режимі приймає дані вашої пластикової картки. Потім ця інформація по захищеному каналу зв'язку SSL передається на авторизаційний сервер Wayforpay.com. Дані вашої картки передаються тільки в зашифрованому вигляді. Для передачі інформації Wayforpay.com підтримує спеціальні технології безпеки карткових онлайн-платежів Verifed by Visa і Master Card Secure Code. Всі операції за вашою карткою здійснюються при повному дотриманні вимог VISA International, MasterCard та інших платіжних систем.
За безготівковим розрахунком
- Оплата товарів здійснюється в національній валюті (гривнях) на банківський рахунок згідно з затвердженою у замовленні сумою або ж на картковий рахунок (ПриватБанк).
ДОСТАВКА
Наш магазин існує як реальний магазин товарів для танців, і ви можете забрати товар як самовивозом, так і замовити доставку кур'єрською службою по Україні, а також по країнах СНД.
Умови доставки:
Після оформлення замовлення в інтернет-магазині очікуйте зв'язку з менеджером для підтвердження замовлення та обговорення всіх виниклих питань, а також для вказівки часу і місця прибуття на склад (кур'єрська служба). (Зверніть увагу - замовлення, що надійшли у роботу у вихідні, а також святкові дні надходять у роботу у перший робочий день зранку)
Самовивіз із магазину:
Товар ви можете отримати по прибуттю в один з трьох наших магазинів: у місті Київ, за адресами: пр. Перемоги 60, вул. А.Малишка 3/1А, смт Гостомель, вул. Прорізна 9
.Наявність товару за обраною вами адресою обов'язково уточнюйте у менеджера.
Нова Пошта:
Доставка до відділення «Нова пошта» або на адресу клієнта. За допомогою доставки «Нова пошта», ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України. Зазвичай доставка займає 1-3 дні.
Укрпошта:
Доставка замовлення триває від 1 до 4 днів в межах всієї України і доставляє товари у найближче з 11500 відділень до вас у 29000 населених пунктах України.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Товар неналежної якості повертається і/або обмінюється на аналогічний миттєво. У такому разі транспортні витрати тільки за наш рахунок з щирими вибаченнями та приємними бонусами.
У будь-якому разі варто ознайомитися з правилами повернення товарів належної або неналежної якості:
Відповідно до ст. 9 Закону споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо продавець не оголосив інший термін. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачу разом із проданим товаром.
Якщо ви плануєте повернути товар, будь ласка, не користуйтеся ним, стежте за тим, щоб була збережена коробка, пломби, документ, що засвідчує покупку.
... Таким чином, обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна, якщо:
- з моменту придбання пройшло не більше 14 днів
- товар не використовувався
- збережені товарний вигляд товару, його споживчі властивості, пломби, ярлики та тому подібне
- збережений розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром
- товар не входить до переліку тих, які не підлягають обміну
Повернути товар належної якості і забрати гроші можна, якщо дотримані всі вищезазначені умови, і аналогічного товару, необхідного покупцеві, немає в продажу.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем проводяться з урахуванням вартості товару на момент його придбання. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачу в день розірвання договору, а при неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів.
На замітку любителям час від часу брати в магазинах товар напрокат і потім повертати його назад, мовляв, не підійшов: як правило, якщо річ має товарний вигляд, магазин без проблем візьме її назад, але якщо продавець засумнівається і проведе експертизу, яка покаже, що товар використовували, горе-махінатору, законно відмовлять в обміні або поверненні товару ...
Бажаємо вам удачі на паркеті!